środa, 21 marca 2012

Sałatka z tuńczyka z makaronem. Tuna salad with pasta.

Lenistwo mnie dopadło i na wczorajsza kolacje takie o cudo na szybko wyczarowałam. Muszę przyznać nieskromnie ze wyszło pyszne! Podane składniki na 2 duże porcje

I got lazy and for yesterdays supper I quickly prepared this little thing. And I have to say immodestly it was awesome! Listed ingredients are for 2 large portions

Składniki:
  • ok 6 liści salaty
  • 3 łodygi selera naciowego
  • ¼ czerwonej papryki
  • 150g tuńczyka w sosie własnym
  • 1 łyżka majonezu
  • 1 szklanka ugotowanego makaronu (użyłam pełnoziarnistego)*
  • szczypta soli i pieprzu
Ingredients:
  • about 6 lettuce leafs
  • 3 stalks of celery
  • ¼ red pepper
  • 150g tuna in water
  • 1 spoon mayo
  • 1 glass boiled pasta (I used whole grain)*
  • pinch of salt and pepper


Sałatę porwać na kawałki, selera i paprykę pokroić w plasterki, dodać resztę składników wraz z odcedzonym tuńczykiem i dokładnie wymieszać. Doprawić sola i pieprzem do smaku.

Tear the lettuce into pieces, celery and bell pepper cut into slices, add the remaining ingredients together with drained tuna and mix thoroughly. Season with salt and pepper to your taste.



* Jeśli gotujemy makaron specjalnie do sałatki, należy go schłodzić przed dodaniem do reszty składników. Ja miałam akurat porcję makaronu w lodowce.

* If You boil pasta just for the salad cool it down before mixing with the lest of ingredients. I had a portion of pasta left in my fridge.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz